Saturday, June 12, 2010

PEMBIAYAAN PERIBADI MELALUI KOPERASI DAN BANK

Selamat Datang Ke PinjamanKoperasiBank1Malaysia!,

Kami adalah Perunding Kewangan Bebas memberikan Khidmat Perundingan & Pengurusan pinjaman Koperasi & Bank bagi Kakitangan Awam & Badan Berkanun. Servis kami adalah seluruh Malaysia dan kami juga melantik wakil-wakil perunding diseluruh Malaysia untuk memberikan khidmat rundingan dan pengurusan pinjaman oleh Koperasi & Bank.

Kami juga memberikan perkhidmatan pengurusan pinjaman bagi mereka yang menghadapi masalah blacklist, muflis, baru bekerja 1 bulan(tetap),baru kerja 3 bulan (kontrak) dan pelabagai lagi.Khas bagi mereka yang bekerja dengan majikan yang mempunyai potongan Biro Perkhidmatan Angkasa sahaja.

Kami juga memberikan khidmat Semakan kelayakan Biro angkasa secara percuma & memberikan rundingan secara percuma mengenai koperasi & bank yang bersesuaian dengan kelayakan pelanggan kami. Kami juga boleh membantu memberikan maklumat koperasi dan bank yang menawarkan pinjaman dengan Kadar Faedah yang paling rendah. Kami juga boleh membantu mereka yang menghadapi masalah muflis,Blacklist atau pekerja kontrak yang sukar mendapatkan pinjaman dengan mana-mana bank & koperasi.

Bagi mereka yang sukar untuk mendapatkan pinjaman dari koperasi dan bank, anda boleh menjadikan blog kami untuk dijadikan rujukan sebagai panduan anda!.

BERIKUT ADALAH RINGKASAN SENARAI PRODUK YANG KAMI URUSKAN:-
  • PINJAMAN KAKITANGAN AWAM & BDN BERKANUN (TETAP)
  • PINJAMAN KAKITANGAN AWAM & BADAN BERKANUN (KONTRAK)
  • PINJAMAN KAKITANGAN AWAM & BADAN BERKANUN (MUFLIS)
  • PINJAMAN UNTUK GURU GSTT
  • PINJAMAN UNTUK GURU KAFA
  • PINJAMAN UNTUK SWASTA (ADA BIRO ANGKASA)
  • PINJAMAN UNTUK SWASTA (PANEL BANK RAKYAT)
  • PINJAMAN UNTUK SWASTA (BUKAN PANEL BANK RAKYAT)

TERBARU: PINJAMAN UNTUK KAKITANGAN KONTRAK 3 BULAN KE ATAS SATU MALAYSIA.KELULUSAN 7 HARI.5.2% @ 20 TAHUN.BOLEH MEMOHON MELALUI KAMI
TERBARU :PINJAMAN UNTUK GSTT 1MALAYSIA KINI BOLEH APPLY MELALUI KAMI!!!

TERBARU: PINJAMAN UNTUK GURU KAFA YANG TELAH BERKHIDMAT 2 TAHUN KE ATAS BOLEH MEMOHON TANPA PENJAMIN. KELULUSAN 7 HARI WAKTU BEKERJA.

TERBARU : PINJAMAN UNTUK KAKITANGAN MUFLIS GOV & GLC ADA BIRO SAHAJA BOLEH BERURUSAN MELALUI KAMI.

TERBARU : PINJAMAN UNTUK KAKITANGAN SWASTA ADA BIRO/PGM/TIADA BIRO@PGM BOLEH MEMOHON. BAGI MAJIKAN SWASTA :-
PANEL BANK RAYAT:
MINIMUM GAJI RM1200 BOLEH MEMOHON!!!!
BUKAN PANEL BANK RAYAT: MINIMUM GAJI RM1500 BOLEH MEMOHON DENGAN SYARAT TIADA MASALAH BLACKLIST,CTOS,CCRIS


Kami sedang mengambil agen-agen baru untuk menjadi sebahagian dari kami bagi mempromosikan produk pinjaman ke Seluruh Malaysia. Bagi mereka yang berminat untuk menjadi agen kami, amatlah dialu-alukan.Pelbagai hadiah menarik dan bonus bulanan disediakan bagi mereka yang mencapai target jualan setiap bulan. Sila isi borang untuk menjadi agen kami



1 comment: